Wat is multi tier linkbuilding

Wat is Tiered linkbuilding (Multi tier linkbuilding)

Multi Tier is de krachtigste manier van linkbuilding

Er is geen andere linkbuilding manier zo krachtig als Multi Tier linkbuilding. U krijgt niet alleen geïndexeerde url’s, veel van deze url’s staan ook op pagina 1 in Google.

Wij maken  3000, 5000 berichten verspreid over 50, 100 of 200 blogs in tier 1, tier 2 tot tier 6 op een organische manier. Al de berichten zullen worden gedruppeld door de tijd.

Wij gebruiken alleen html sites die onderling verbonden zijn met dynamische XML sitemap, RSS Feed. Onze sites hebben laadtijden van minder dan een halve seconde.

Hoeveel woorden gebruik je in een artikel?

Minimum is 800, maximum is 1400. De content wordt gemaakt met Menterprise content. U heeft dus altijd de best gestructureerde content incl. Table of Content, spinned images, spinned video’s en nog veel meer extra’s. Wij gebruiken alleen Menterprise content omdat deze de url zeer snel indexeert.

Wat is eigenlijk Multi Tier linkbuilding?

Eenvoudig gezegd, is Multi tier linkbuilding het proces van het bouwen van backlinks naar uw backlinks. Het idee is dat je autoriteit kunt creëren en PageRank kunt doorgeven aan je webpagina door het creëren en bouwen van gelaagde links in bulk, met je webpagina aan het einde van de keten. Tiered link building gaat over het creëren van backlinks voor je backlinks. Het belangrijkste doel is om de hoeveelheid link juice te verhogen die doorgegeven wordt van uw backlink profiel naar uw belangrijkste website. Een first-tier link is een basis backlink.

Het linkt direct naar uw website vanaf een andere website. Second tier links, daarentegen, zijn links gebouwd op een externe bron die verwijzen naar een stuk inhoud met een first tier link. Deze links zijn ontworpen om autoriteit en verkeer door te geven aan het stuk inhoud dat verantwoordelijk is voor het genereren van waarde met de first tier link. Google heeft het bouwen van gelaagde links veel minder effectief gemaakt dan het in het verleden was, maar als je de tijd neemt om met Google mee te evolueren, kunnen je gelaagde linkbuildingstrategieën het nieuwe jaar misschien wel overleven. Tiered link building is een proces van het bouwen van de link profiel op basis van verschillende sites die gebonden zijn met de doelsite.

Het kan heel wat tijd en een beetje geld kosten om gelaagde linkbuilding op uw website te implementeren. Er is een lange lijst van SEO-tactieken die je moet gaan door voordat u zich kunt veroorloven om uw tijd te verspillen aan gelaagde link building. Echt, tiered link building kan de pagina rang snel opkrikken, maar Google prijst de plotse groei niet. Tiered link building is gebruikt in “zwarte hoed SEO praktijken om backlinks te manipuleren en hogere rankings te verhogen. Met alle veranderingen die Google heeft doorgevoerd om “black hat SEO” praktijken te elimineren, heeft tiered link building een enorme klap gekregen.

Hoewel het mogelijk is om te proberen een SEO strategie te beheren zonder link building, vinden de meeste beoefenaars link building onmisbaar. Link building is een van de belangrijkste strategieën in elke zoekmachine optimalisatie (SEO) campagne, maar de eenvoudige, basis tactieken van link building zijn vaak niet genoeg om u de resultaten die u wilt of u te beschermen tegen de dreiging van sancties. Bij gelaagde backlinking worden links gemaakt die gemakkelijker te verkrijgen en van mindere kwaliteit zijn om de pagina-autoriteit van andere links te verhogen. Dit is een zeer elementair overzicht van een complex en genuanceerd onderwerp; om uw linkbuilding campagne succesvol te laten zijn, moet u rekening houden met uw externe inhoud, de plaatsing van uw links, uw link bronnen, en nog veel meer variabelen. Second tier link building, de praktijk van het bouwen van “second tier links die uw campagne te voeden door te wijzen op “first tier links, is een krachtige manier om uw resultaten te verbeteren.

1 Niveau

Het eerste niveau van het gelaagde netwerk omvat de donorsites die uitgaande links naar uw doelsite verschaffen.

Dit niveau moet bestaan uit relevante, contextuele, niet-agressieve links: sites op de domeinen .edu en .gov, blogs op blogspot.com en wordpress.com, je hebt het idee.

U kunt de kwaliteit inhoud, zoals gastartikelen, op hoog-ranking sites, voeg de links van wiki’s en sociale netwerken met betrekking tot uw niche in de eerste tier.

2 Tier

De tweede tier ondersteunt de sites van de eerste tier.

Het kan ook sociale netwerken, artikelen, maar ook directories, forums, enzovoort bevatten.

Het werkt als volgt: je plaatst een gastartikel op de hoog-ranking site en voegt de uitgaande link voor de eerste tier toe.

Om de betrokkenheid van je artikel te verhogen, plaats je het opnieuw en adverteer je het op de forums en sociale netwerken.

Op het tweede niveau, geef je om de kwantiteit maar behoud je toch een zekere mate van relevantie en context.

De inkomende links verhogen het gewicht van een hoog-ranking site, en het geeft het deel van zijn ranking door aan uw doel.

3 Niveau

Nadat je de tweede laag van links hebt ontwikkeld, kun je dieper gaan en de derde laag opbouwen.

Dit niveau is vooral voor kwantiteit.

Hier kunt u gebruik maken van de agressieve links van blogcommentaren, forumberichten, recensies, gastenboeken, beeldcommentaren, enzovoort.

Effectieve gelaagde link building
In SEO, kunnen we de effectiviteit meten met de metrieken: het aantal bezoekers, nieuwe en terugkerende, gemiddelde tijd op de pagina, het aantal inkomende links, enzovoort.

De vlotte groei is optimaal voor alle metrics.

Als we die registreren, kunnen we concluderen dat de strategie succesvol is.

Laten we bespreken hoe we succes opbouwen.

Hier is wat u kunt doen op het bovenste niveau.

Zet het linkbuilding proces onder uw eigen controle. U kunt het proces zelf beheren of een betrouwbare aannemer inhuren – vergeet in ieder geval niet om de rapporten te controleren en de metrics te vergelijken.
Bind uw doelsite enkel met de kwalitatieve en relevante sites. In Tier 1 beïnvloedt het gewicht van donorsites de posities van de acceptant.
Gebruik contextuele backlinking – ondersteun uw backlink met een goed stuk relevante inhoud. Het zal langer leven en een positievere impact hebben.
Vermijd zoekmachine penalties op uw tier netwerk. De straffen van Google Zoo – Penguin, Panda, en Hummingbird – kunnen de meeste van uw inspanningen teniet doen.
Tier 1. Alleen witte hoed.

Laten we beginnen bij de doelsite en tier één, de sites die direct verbonden zijn met je doelsite door de backlinks.

Ik denk dat de meeste van mijn lezers dit weten, maar verklaar het nogmaals: alleen witte technologieën op het hoogste niveau!

Investeer je tijd en moeite in een goed doordachte site-architectuur, creëer of bestel de unieke inhoud, plaats ankers en links op de juiste plaatsen – doe al je best voor dit niveau.

Slechts één fout kan de campagne de das omdoen, dus ga voorzichtig te werk en wees niet gehaast.

Niveau twee. Nog steeds unieke inhoud.

De netwerken van sites van het tweede niveau moeten uitgebreider zijn, dus het instapniveau is lager.

Natuurlijk is het beter om de sites te vermijden die door Google worden bestraft en uw backlinks op relevante bronnen te plaatsen.

Ik raad ook aan om unieke inhoud te gebruiken voor niveau twee.

Zoekmachines verhogen de controle op schending van het auteursrecht: je kunt beter het probleem voorkomen dan het later verwijderen.

Het goede nieuws is dat je inhoud van lage kwaliteit kunt gebruiken.

Derde niveau. Vruchtbare bodem.

Op het lagere niveau, moet je een breed veld creëren dat de sites op niveau 2 zal voeden.

Voortbordurend op mijn landbouwmetafoor, moet je wat voedingsstoffen toevoegen voor een betere productiviteit.

Sommige ruiken naar organische mest – in termen van backlinks, bedoel ik forums met zwakke moderatie en gratis blogs.

Je kunt die gebruiken of overstappen op effectievere minerale mest; ik bedoel natuurlijke kroonlinks. Het kost iets meer, maar je hebt er minder van nodig.

Hoe dan ook, het werkt; het is praktisch en veilig.