Werkt het verhogen van de CTR echt voor SEO?
Dat is op dit moment zonder twijfel. Sinds de beroemde case study van Rand Fishkin (oprichter van Moz), waarbij hij erin slaagde een pagina van #7 naar #1 te verplaatsen in slechts 3 UUR, getuigen tientallen casestudies dat dit een van de belangrijkste rankingsignalen is. Google zelf heeft er sterk op gezinspeeld, ondanks het feit dat het beroemd geheimzinnig is met rangschikkingsdetails.
U kunt dan resultaat garanderen?
Helaas kan niemand dat. Er zijn geen zekerheden in SEO. Maar de strategie is goed en het verhogen van de CTR is een go-to-techniek voor veel top-SEO-professionals. Vooral als je in de frustrerende situatie verkeert dat je geweldige inhoud hebt, maar het zo laag scoort dat niemand het ziet. Het goede nieuws? U kunt SERP Empire geheel risicovrij uitproberen met onze 100% geld-terug-garantie . Probeer uw campagnes uit en als het niets voor u is, krijgt u uw investering zonder vragen terug.$
Is dit riskant?
In één woord, nee . Technisch gezien breken de meeste off-site SEO-technieken, zelfs goedaardige zoals linkbuilding, de richtlijnen van Google en kunnen uw website bestraft worden. Echter: als het echt gevaarlijk zou zijn, zou het gemakkelijk zijn om dit soort verkeer tegen je concurrenten te gebruiken en ze te verbannen! Daarom is er in de praktijk niets te vrezen.
Hoe verhoudt het zich tot andere verkeersdiensten?
Diensten waarmee u klikken in de SERP kunt krijgen zijn er in twee soorten. Sommige zijn gebaseerd op click exchange: u klikt op de websites van anderen, en zij klikken op de uwe. Dit is precies zo tijdrovend als het klinkt, en ze hebben ook een beperkt vermogen om klikken in grote hoeveelheden te leveren. Anderen, zoals SERP Boost , stellen u in staat klikken te kopen. Maar ze hebben meestal niet het niveau van de infrastructuur die wij hebben opgebouwd. Gemiddeld kosten ze 20 keer meer dan SERP Boost en beperken ze sterk de resultaten die u met uw budget kunt krijgen.