CTR verhogen? Het is een eeuwige discussie of je met veel meer bezoekers per dag gaat stijgen in Google JA of NEE. Neem het van ons aan het is een JA! Niet met 50 bezoekers extra per maand, maar als je in plaats van 100 bezoekers per dag ineens 500 bezoekers per dag krijgt dan merk je na een tijdje een verschil in de ranking van Google.

Neem als voorbeeld Bol.com, Coolblue, Tui Reisagentschap … Dit zijn stuk voor stuk websites die altijd op plaats 1 of 2 staan in Google op gelijk wel zoekwoord. Soms met weinig tekst en backlinks. De reden is vrij eenvoudig, die websites krijgen duizenden bezoekers per dag krijgen vanuit Google. En daarom gaat Google die website meer waarderen en belangrijk vinden, vandaar ook hoger plaatsen in de ranking!

Wij hebben sinds kort een extra dienstverlening die we kunnen aanbieden in heel wat landen. Je CTR verhogen een CTR Boost dus door echte mensen je website te laten bezoeken (vanuit Google). Je krijgt alleen resultaat als de bezoekers als de bezoekers via bepaalde zoekwoorden op je website vanuit Google komen . Wij hebben echte mensen in elk land die iedere dag de websites van onze klanten opzoeken in Google en de website bezoeken, ze klikken op enkele pagina’s en na 90 tot 120 seconden verlaten ze de website. Dit is dus echt Google verkeer!

Hoe meer Google verkeer je hoger je na een tijd gaat ranken.

 

 Je CTR verhogen en organisch hoger ranken in Google

Laat uw SEO rankings groeien met behulp van crowd-sourced klikverkeer! CTR is een cruciale factor voor Google, en  tiered-link-building.be geeft een broodnodige boost aan elke website. Dit is nu een wapen in mijn SEO wapenarsenaal.

CTR verhogen via de CTR Boost van  tiered-link-building.be is ​​de eerste en enige crowd-sourced oplossing om uw organische SEO-ranglijst te verbeteren door echte menselijke bezoekers naar uw pagina’s met zoekresultaten van zoekmachines (SERP’s) te sturen, waardoor uw organische klikfrequentie (CTR) voor die resultaten wordt verhoogd en uw ranglijst wordt verbeterd.

Click-through rate (CTR) is een belangrijke ranking factor geworden voor organische zoekresultaten op Google. We zullen meer posten over het belang van CTR als rankingfactor, maar het simpele uitgangspunt is dit: als Google een zoekresultaat ziet met een hoge klikfrequentie, dan gaat Google er natuurlijk van uit dat mensen geïnteresseerd zijn in dat resultaat, en dus gaan ze zullen dat resultaat waarschijnlijk hoger scoren.

CTR Boost verbindt website-eigenaren en marketeers met tienduizenden echte menselijke clickers, verspreid over de hele wereld, die een klein bedrag krijgen om naar uw zoekwoorden te zoeken en op uw vermeldingen te klikken, waardoor uw CTR wordt verhoogd.

Dit zijn echte mensen, die naar Google gaan, handmatig uw zoekwoorden invoeren, door de resultaten bladeren en vervolgens op uw vermelding klikken. Ze blijven één minuut op je website staan. Ze zullen nooit op de knop Terug klikken – het tabblad wordt gewoon gesloten als hun ene minuut voorbij is.

Onze clickers installeren een browserextensie zodat we hun gedrag kunnen volgen en ervoor kunnen zorgen dat ze uw bestellingen correct uitvoeren. Maar dat is alles wat de extensie doet – het is niet het “simuleren” van de klikken (wat onze concurrenten doen). Het volgt alleen het gedrag van de daadwerkelijke mens die daadwerkelijk zoekt en klikt, handmatig, één bestelling tegelijk.

Bestel websiteverkeer en verhoog je CTR

 

Voor 50 kliks per dag € 159 per maand
Voor 100 kliks per dag € 199 per maand
Voor 150 kliks per dag € 239 per maand
Voor 200 kliks per dag € 279 per maand
Voor 300 kliks per dag € 349 per maand
Voor 400 kliks per dag € 399 per maand
Voor 500 kliks per dag € 449 per maand
Voor 750 kliks per dag € 599 per maand
Voor 1000 kliks per dag € 699 per maand
Voor 1500 kliks per dag € 899 per maand
Voor 2000 kliks per dag € 1099 per maand
Voor 3000 kliks per dag € 1499 per maand
Voor 4000 kliks per dag € 1899 per maand
Voor 5000 kliks per dag € 2099 per maand

 

 

Kwaliteit garanderen

We hebben een aantal processen geïmplementeerd om maximale kwaliteit te garanderen. Wanneer een nieuwe clicker zich bij ons registreert, controleren we hun IP-adres en gebruiken we een service van derden om een ​​kwaliteitsscore aan hun IP toe te kennen. Clickers die niet voldoen aan onze strenge IP-kwaliteitsdrempel worden uitgesloten.

We lokaliseren ook elke clicker naar een geografische locatie en bieden onze klanten de mogelijkheid om specifieke locaties te targeten als ze dat willen.

Andere stappen die we nemen voor CTR verhogen om de klikkwaliteit te garanderen, zijn onder meer:

  • het toewijzen van een kwaliteitsscore aan het IP-adres van elke clicker, en uitsluiting van alle die niet voldoen aan onze strikte kwaliteitsdrempel
  • ervoor zorgen dat clickers uw zoekwoorduitdrukking *exact* invoeren zoals u hebt opgegeven
  • ervoor zorgen dat clickers op het door jou opgegeven zoekresultaat klikken
  • ervoor zorgen dat clickers een bepaalde tijd op uw site blijven
  • ervoor zorgen dat er nooit op de knop Terug wordt geklikt
  • het aantal keren beperken dat een individuele clicker een specifieke klikvolgorde kan voltooien
  • het aantal bestellingen beperken dat een individuele clicker kan doen

 

Uw CTR verhogen zorgt voor een stijging in Google!

Je CTR verhogen via CTR Boost is dus websiteverkeer kopen van echte mensen in jouw land. Wij betrekken echte mensen (geen bots toegestaan!) om op uw Google-zoekwoorden te zoeken en op uw aanbiedingen te klikken. Dit verhoogt uw organische click-through rate (CTR) en verbetert uw SEO rankings.

Met onze dienst CTR verhogen kunt u gericht websiteverkeer kopen van echte menselijke klikkers met hoogwaardige IP-adressen. Wij hebben meer dan 100.000 geregistreerde klikkers, en u kunt zich richten op elk land en elke taal!

Waarom websiteverkeer kopen?

Het project CTR verhogen van tiered-link-building.be gebruikt echte mensen om op uw zoekwoorden te zoeken in Google en vervolgens op uw aanbiedingen te klikken, waardoor echt organisch verkeer naar uw website wordt geleid. Dit verhoogt de click-through rate (CTR) voor uw zoekmachine resultaten pagina (SERP) vermelding, wat een zeer positief SEO ranking signaal kan zijn.

De complexe zoekmachine-algoritmen van Google gebruiken tal van factoren om de positie van een link in SERP’s (pagina’s met zoekresultaten van zoekmachines) te bepalen. Een van die factoren is de CTR (klikfrequentie) en het is een factor die veel gewicht toevoegt aan de positie van een link.

Een manier om de CTR van specifieke links naar uw site via Google te verhogen, is door CTR Boost te gebruiken. We gebruiken 100% echte mensen om termen te zoeken die relevant zijn voor uw inhoud en klikken op specifieke links naar uw webpagina’s. Maar waarom is CTR Boostbeter dan het gebruik van een URL-clickerbot?

Je vraagt ​​​​je misschien af ​​​​waarom een ​​​​link-clicker-bot veel zou kosten, aangezien ze allemaal aanzienlijk goedkoper zijn dan CTR Boost. Hoewel het waar is dat de financiële kosten lager zijn bij bots, zijn er enkele verborgen kosten waarmee u rekening moet houden.

Een URL-clicker-bot komt bijvoorbeeld vaak in aanraking met de superieure nep-klikdetectiesystemen van Google. Bots weten niet hoe ze CAPTCHA-vragen moeten ‘oplossen’, vooral die van reCAPTCHA, de CAPTCHA-service die Google zelf bezit en ontwikkelt.

Een andere reden is dat uw website waarschijnlijk wordt bestraft door Google. Waarom? Het antwoord is simpel: ze zullen vermoeden dat u probeert uw CTR te verhogen door computerbots te gebruiken die vanuit de SERP’s doorklikken naar uw site.

Wanneer u een Google-penalty krijgt, kunt u verwachten dat weinig tot geen van uw links in hun zoekindex verschijnen. Dat betekent dat uw potentiële sitebezoekers in plaats daarvan uw concurrenten zullen zien en bezoeken.

Klik Bots werken niet! Wij bieden echte websiteklikken aan van echte menselijke clickers.

Bij CTR Boost hebben we een haalbare oplossing voor de gevaren van het gebruik van bot-klikkers. In plaats van bots te gebruiken, gebruikt onze unieke service alleen echte mensen om op Google naar specifieke zoekwoorden te zoeken en door te klikken naar uw websitelinks.

We hebben meer dan 100.000 zorgvuldig uitgekozen menselijke ‘klikkers’ die elke klikopdracht uitvoeren. Ze gebruiken een speciale browserextensie die hun voortgang bijhoudt, en wanneer we bevestigen dat ze op de juiste link hebben geklikt, betalen we ze voor hun werk.

CTR Boost is ​​de enige service in zijn soort en een die om verschillende redenen werkt:

Hoogwaardige IP-adressen

ElkeCTR Boost klikker maakt verbinding met internet via een lokaal, hoogwaardig IP-adres. We staan ​​niet toe dat clickers VPN’s of proxyservers gebruiken, die beide kunnen worden gemarkeerd door de nep-klikdetectiesystemen van Google.

Alle landen en talen

Wij zijn een echte internationale dienst. Dat komt omdat we clickers uit alle delen van de wereld hebben, en u kunt de geografische locatie van een clicker specificeren en zelfs de taal die ze gebruiken om uw klikorders uit te voeren.

Vrijblijvende gratis proefperiode

Bij CTR Boost moedigen we je aan om onze service gratis uit te proberen voordat je een van onze betaalde abonnementen aangaat. Onze gratis proefversie is volledig functioneel en geeft u echte resultaten die u onmiddellijk kunt meten.

Conclusie

CTR Boost biedt de enige online service waar echte mensen op Google naar uw zoekwoorden zoeken en doorklikken naar uw site. Onze service is veilig, snel en eenvoudig te implementeren en biedt direct resultaat. Probeer CTR Boost vandaag nog en bekijk de service zelf!

 


 

Heeft organische click-through rate (CTR) data invloed op de pagina rankings?

Dit is al jaren een groot onderwerp van discussie binnen de zoekindustrie.
Sommige mensen denken dat de invloed van CTR op rankings is niets meer dan een hardnekkige mythe. Net als die ene waar mensen en dinosaurussen samen leefden op hetzelfde moment – je weet wel, zoals in die reality-serie “The Flintstones”?

Sommige andere mensen zijn ervan overtuigd dat Google naar eindgebruikersgegevens moet kijken. Want hoe zou Google in hemelsnaam weten welke pagina’s ze moeten ranken zonder die gegevens?

Google (OK, tenminste één Google ingenieur die sprak op SMX) lijkt aan te geven dat dit laatste inderdaad het geval is:

Ik raad je ook ten zeerste aan om Rand Fishkin’s Whiteboard Friday te bekijken waarin klikken en click-through rate worden besproken. In het kort, het belangrijkste punt is dit: Als een pagina op positie 3 staat, maar een CTR krijgt die hoger is dan verwacht, kan Google besluiten om die pagina hoger te rangschikken omdat heel veel mensen blijkbaar geïnteresseerd zijn in dat resultaat.

Lijkt nogal voor de hand liggend, toch? En als het waar is, zouden we het moeten kunnen meten! In deze post, ga ik proberen aan te tonen dat RankBrain misschien wel de ontbrekende schakel is tussen CTR en rankings.

Ontwarren betekenis van Google RankBrain verwarring

Laten we eerlijk zijn: Plotseling beweert iedereen een RankBrain expert te zijn. RankBrain-shaming is snel een industrie-epidemie aan het worden.

Vraag jezelf af: Weten de meeste van deze mensen – vooral degenen die niet in dienst zijn van Google, maar zelfs sommige van de meest behulpzame en goedbedoelde woordvoerders die daadwerkelijk voor Google werken – wel goed waar ze het over hebben? Ik heb veel verwarrende en tegenstrijdige verklaringen zien rondzwerven.

Hier is de wildste. Tijdens SMX West, zei Google’s Paul Haahr dat Google niet echt begrijpt wat RankBrain doet.

Als deze echt slimme man die bij Google werkt niet weet wat RankBrain doet, hoe kan dan een willekeurige zelfbenoemde SEO goeroe definitief alle geheimen van RankBrain kennen? Zij moeten een van die SEO’s zijn die “wisten” dat RankBrain eraan kwam, zelfs voordat Google het publiekelijk aankondigde op 26 oktober, maar gewoon de verrassing niet wilden bederven.

Laten we nu naar twee van de meest publieke figuren van Google gaan: Gary Illyes en John Mueller.

Illyes leek het idee af te schieten dat RankBrain de belangrijkste ranking factor zou kunnen worden (iets waarvan ik sterk geloof dat het onvermijdelijk is). Google’s Greg Corrado verklaarde publiekelijk dat RankBrain “het op twee na belangrijkste signaal is dat bijdraagt aan het resultaat van een zoekopdracht.”

Illyes zei ook op Twitter dat: “Rankbrain laat ons queries beter begrijpen. Geen invloed op crawling noch indexering of vervangt iets in ranking.” Maar verduidelijkte later: “…het verandert wel de ranking.”

Daar ben ik het helemaal niet mee oneens. Dat heeft het niet. (Nog niet, in ieder geval.)

Links zijn nog steeds belangrijk. Inhoud is nog steeds belangrijk. Honderden andere signalen doen er nog steeds toe.

Het is gewoon zo dat RankBrain iets moest verdringen als een ranking signaal. Wat vroeger Google’s derde belangrijkste signaal was, is niet langer het derde belangrijkste signaal. RankBrain kon niet het derde belangrijkste signaal zijn voordat het bestond!

Laten we nu naar Mueller gaan. Hij gelooft dat machine learning een prominentere plaats zal krijgen in de zoekresultaten, waarbij hij opmerkt dat Bing en Yandex hier al veel mee doen. Hij merkte op dat machine learning in de loop van de tijd moet worden getest, maar er zijn veel interessante gevallen waarin het algoritme van Google een systeem nodig heeft om te reageren op zoekopdrachten die het nog niet eerder heeft gezien.

Bottom line: RankBrain, net als andere nieuwe veranderingen van Google, begint vandaag als een relatief klein onderdeel van de Google-vergelijking. RankBrain zal niet snel andere signalen vervangen (zie het gewoon als volgt: Google voegt een nieuw ingrediënt toe aan uw favoriete gerecht om het nog lekkerder te maken). Maar als RankBrain geweldige statistieken levert en gebruikers tevreden houdt, dan zal het zeker meer gewicht krijgen en uitgebreid worden in de toekomst.

RankBrain

Rand voerde een van de meest populaire tests uit van de invloed van CTR op Google’s zoekresultaten. Hij vroeg mensen om een specifieke zoekopdracht uit te voeren en op de link naar zijn blog te klikken (die op de 7e positie stond). Dit beïnvloedde de rangschikking voor een korte periode, waardoor de post naar de 1e positie steeg.

Maar dit zijn allemaal voorbijgaande veranderingen. Veranderingen blijven niet bestaan.

Het is net als dat je je AdWords kwaliteitsscore niet kunt verhogen door een paar keer op je eigen advertenties te klikken. Dit is de oudste truc in het boek en het werkt niet.

De resultaten van een ander experiment verschenen op Search Engine Land afgelopen augustus en concludeerden dat CTR geen ranking factor is. Maar deze test had een belangrijke fout – hij berustte op bots die kunstmatig de CTR’s en het zoekvolume opvoerden (en deze test was alleen voor een enkel trefwoord van twee woorden: “negatieve SEO”). Dus in wezen was deze test het organische zoek-equivalent van klikfraude. Google AdWords bestrijdt klikfraude al 15 jaar en ze kunnen deze lessen gemakkelijk toepassen op organisch zoeken. Wat zei ik net over oude trucs?

Voordat we kijken naar de gegevens, een laatste “disclaimer.” Ik weet niet of wat deze gegevens onthullen definitief RankBrain is, of een ander CTR-gebaseerd ranking signaal dat deel uitmaakt van de kern Google algoritme. Hoe dan ook, er is hier iets – en ik kan zeer zeker met vertrouwen zeggen dat CTR van invloed is op de rangschikking. Om het eenvoudig te houden, zal ik hier naar verwijzen als Rankbrain.

Een gek nieuw experiment

Google heeft gezegd dat RankBrain wordt getest op long-tail termen, wat logisch is. Google wil zijn machine-learning systeem gaan testen met zoekopdrachten waar ze weinig tot geen gegevens over hebben – en 99,9 procent van de pagina’s heeft geen externe links die naar hen verwijzen.

Hoe weet Google dan welke pagina’s in deze gevallen moeten ranken? Door te kijken naar engagement en relevantie. CTR is een van de beste indicatoren van beide.

Hoofd termen, voor zover wij weten, worden op dit moment niet blootgesteld aan RankBrain. Dus door het observeren van de verschillen tussen de organische zoek CTR’s van long-tail termen versus head termen, moeten we in staat zijn om het verschil te zien:

We gebruikten 1.000 trefwoorden in dezelfde trefwoord niche (om externe factoren zoals Google shopping en andere SERP functies die CTR kenmerken kunnen veranderen te isoleren). De trefwoorden zijn allemaal van mijn eigen website: Wordstream.com.

Ik vergeleek CTR versus rang voor 1-2 woorden zoektermen, en deed hetzelfde voor long-tail trefwoorden (4-10 woorden zoektermen).

Merk op hoe de long-tail termen veel hogere gemiddelde CTR’s krijgen voor een bepaalde positie. Bijvoorbeeld, in deze data set, kreeg de hoofd term op positie 1 een gemiddelde CTR van 17.5 procent, terwijl de long-tail term op positie 1 een opmerkelijk hoge CTR had, met een gemiddelde van 33 procent.

Je denkt waarschijnlijk: “Nou, dat is logisch. Je zou verwachten dat long-tail termen een sterkere zoekintentie hebben, dus hogere CTR’s.” Dat is waar, eigenlijk.

Maar waarom is het zo dat long-tail zoekwoorden met hoge CTR’s zoveel meer kans hebben om in topposities te staan versus organische posities onderaan de pagina? Dat is een beetje vreemd, toch?

OK, laten we een analyse doen van betaalde zoekopdrachten in dezelfde niche. Ik gebruik organische zoekopdrachten om te komen met betaald zoeken zoekwoord ideeën en vice versa, dus we kijken naar dezelfde zoekwoorden in veel gevallen.

Long-tail termen in deze zelfde verticale krijgen hogere CTR’s dan hoofd termen. Echter, het verschil tussen long-tail en head term CTR is zeer klein in posities 1-2, en wordt enorm als je naar lagere posities gaat.

Dus samengevat, er is iets ongewoons aan de hand:

In paid search, doen long-tail en head termen ongeveer dezelfde CTR in hoge advertentie plekken (1-2) en zien enorme verschillen in CTR voor lagere plekken (3-7).
Maar in organisch zoeken, hebben de long-tail en head termen in spots (1-2) enorme verschillen in CTR en heel weinig verschil als je naar beneden gaat op de pagina.
Waarom gedragen dezelfde zoekwoorden zich zo verschillend in organisch versus betaald?

Het verschil (denken we) is dat RankBrain de zoekresultaten van pagina’s met een hogere organische click-through rate verhoogt.

Nog niet overtuigd?

Wat kwam eerst: de CTR of de ranking? CTR en ranking zijn code-afhankelijke variabelen. Er is duidelijk een relatie tussen de twee, maar welke veroorzaakt wat? Om deze “kip versus ei” situatie tot op de bodem uit te zoeken, moeten we een beetje meer analyse doen.

De volgende grafiek neemt het verschil tussen een geobserveerde organische zoek CTR min de verwachte CTR, om uit te zoeken of je pagina de verwachte gemiddelde CTR voor een bepaalde organische positie verslaat – of erdoor verslagen wordt.

Door alleen te kijken naar de mate waarin een trefwoord de voorspelde CTR verslaat of erdoor verslagen wordt, isoleer je in wezen de natuurlijke relatie tussen CTR en ranking om een beter beeld te krijgen van wat er aan de hand is.

We vonden gemiddeld dat als je de verwachte CTR verslaat, je veel meer kans hebt om op meer prominente posities te ranken. Als je er niet in slaagt de verwachte CTR te verslaan, is de kans groter dat je op positie 6-10 verschijnt.

Dus, gebaseerd op ons voorbeeld van long-tail zoektermen voor deze niche, als een pagina:

De verwachte CTR voor een bepaalde positie met 20 procent verslaat, is de kans groot dat je op positie 1 verschijnt.
Verslaat de verwachte CTR voor een bepaalde positie met 12 procent, dan bent u waarschijnlijk te verschijnen in positie 2.
Valt onder de verwachte CTR voor een bepaalde positie met 6 procent, dan is de kans groot dat je op positie 10 verschijnt.
En zo verder.

Hier is een sterk vereenvoudigde vuistregel:

Hoe meer je pagina’s de verwachte organische CTR voor een bepaalde positie verslaan, hoe groter de kans dat je op prominente organische posities verschijnt.

Als uw pagina’s onder de verwachte organische zoek CTR vallen, dan zult u uw pagina’s in lagere organische posities op de SERP vinden.

Wilt u één positie omhoog in Google’s rankings? Verhoog uw CTR met 3 procent. Wil je nog een plek omhoog? Verhoog uw CTR met nog eens 3 procent.

Als je de verwachte click-through rate voor een bepaalde positie niet kunt verslaan, is het onwaarschijnlijk dat je op positie 1-5 verschijnt.

In wezen kun je dit zien alsof Google bonuspunten geeft aan pagina’s met een hoge doorklikratio. Het feit dat het er bestraffend uitziet is slechts een natuurlijk neveneffect.

Als Google “hoge CTR bonus punten” geeft aan andere websites, dan zal uw relatieve prestatie dalen. Het is niet zo dat u gestraft bent; u bent gewoon de enige die de beloningen niet heeft gekregen.

Een eenvoudig voorbeeld: The Long-tail Query That Could
Hier is een snel voorbeeld van onze 1000-keyword data set. Voor de query: “e-mailonderwerpen die worden geopend,” heeft deze pagina een belachelijk hoge organische CTR van 52,17%, die de verwachte CTR voor de toppositie in deze verticaal met meer dan 60% verslaat. Het genereert ook krankzinnig hoge betrokkenheid tarieven, met inbegrip van een tijd op pagina van meer dan 24 minuten.

Wij geloven dat deze twee sterke engagement metrics je CTR verhogen dus een duidelijk signaal naar Google sturen dat de pagina overeenkomt met de intentie van de query, ondanks dat er geen exacte keyword match in de inhoud staat.

Wat wil Google?

Er zijn veel factoren die een rol spelen in de ranking. We weten dat links, inhoud en RankBrain de top 3 zoekfactoren zijn in Google’s algoritme. Maar er zijn honderden extra signalen waar Google naar kijkt.

Dus laten we het eenvoudig houden. Uw website is een huis.

Dit is een vreselijke website. Het is lang geleden gebouwd en heeft geen SEO liefde gekregen in een lange tijd (vreselijke structuur, markup, navigatie, inhoud, etc). Het scoort verschrikkelijk. Niemand bezoekt hem. En die arme zielen die er toch op stuiten, wensen dat ze er nooit op waren gekomen en gaan snel weer weg, zich afvragend waarom het eigenlijk bestaat.

Deze website is best goed. Hij is goed ontworpen. Hij wordt duidelijk goed onderhouden. Het adresseert alle SEO-essentials. Alles is geoptimaliseerd. Hij scoort redelijk goed. Een goed aantal mensen bezoeken de site en blijven er een tijdje hangen omdat, hey, het alles heeft wat je tegenwoordig in een website zou verwachten.

Nu komen we bij het ultieme huis. Het heeft alles wat je zou willen in een website – prachtig ontworpen, geweldige inhoud, en geoptimaliseerd in alle opzichten mogelijk. Het bezit tonnen van prominente zoekposities en iedereen gaat hier op bezoek (de feestjes zijn AMAZING) keer op keer vanwege de geweldige ervaring – en ze zijn zeer waarschijnlijk om hun vrienden erover te vertellen nadat ze weggaan.

Mensen houden van dit huis. Google gaat waar de mensen zijn. Dus Google beloont het.

Dit is de website waarop u moet lijken voor Google.

Niet eerlijk, toch? Het grote huis krijgt alle voordelen!

Dus wat de heck moet ik nu doen?

Een hoop artikelen zeggen dat er absoluut niets is wat je kunt of moet doen om je site te optimaliseren voor Rankbrain vandaag, en voor eventuele toekomstige updates. Ik kon niet meer oneens zijn.

Als u wilt om beter te rangschikken, moet je meer mensen te krijgen naar uw partij. Dit is waar CTR in het spel komt.

Het lijkt erop dat Google RankBrain is “geïnspireerd door” AdWords en vele andere technologieën die kijken naar gebruikersbetrokkenheid signalen om pagina kwaliteit en relevantie te bepalen. En RankBrain is aan het leren hoe ratings toe te kennen aan pagina’s die misschien onvoldoende link of historische pagina data hebben, maar wel relevant zijn voor de zoekopdracht van een zoeker.

Dus hoe kunt u uw CTR’s verhogen? U moet uw inspanningen richten op vier belangrijke gebieden:

Optimaliseer pagina’s met lage “organische kwaliteitsscores.” Download al uw query gegevens van Google Search Console. Sorteer je data, zoek uit welke van je pagina’s een ondergemiddelde CTR hebben, en geef deze prioriteit – het is veel minder riskant om je te richten op het verbeteren van je verliezers, omdat deze de meeste potentiële winst hebben. Geen van deze pagina’s zal enige liefde krijgen van CTR verhogen!

Combineer uw SEO zoekwoorden met emotionele triggers om onweerstaanbare koppen te maken. Het is bewezen dat emoties zoals woede, afschuw, bevestiging en angst de doorklik- en conversiepercentages verhogen. Als iedereen die u wilt verslaan al geoptimaliseerde title tags heeft, dan zal het toevoegen van een emotionele kracht u de voorsprong geven die u nodig heeft en uw vermelding laten opvallen.

Verhoog andere gebruikersbetrokkenheid. Net als bij de doorklikratio, geloven wij dat je hogere engagementscijfers moet hebben dan verwacht (bv. tijd op de site, bouncepercentage – meer hierover in een toekomstig artikel). Dit is een cruciaal relevantiesignaal! Google kent de verwachte conversie- en engagementpercentages op basis van verschillende factoren (bijv. branche, zoekopdracht, locatie, tijdstip van de dag, apparaattype). Maak dus 10X inhoud!

Gebruik sociale media-advertenties en remarketing om het zoekvolume en de CTR te verhogen. Betaalde sociale advertenties en remarketing display advertenties kunnen serieuze bekendheid en exposure genereren voor een redelijke prijs (niet meer dan $50 per dag). Als mensen niet bekend zijn met uw merk, bombardeer uw doelgroep met Facebook en Twitter advertenties. Mensen die bekend zijn met uw merk hebben 2x meer kans om door te klikken en om te zetten.

Belangrijke samenvatting

Of CTR verhogen nu wel of niet het belangrijkste ranking signaal wordt (en ik denk dat dit ooit het geval zal zijn), het is slim om ervoor te zorgen dat je pagina’s zoveel mogelijk organische zoekklikken krijgen. Het betekent dat meer mensen uw site bezoeken en het stuurt belangrijke signalen naar Google dat uw pagina relevant en geweldig is.

Ons onderzoek toont ook aan dat het bereiken van bovenverwachte gebruikersbetrokkenheid metriek resulteert in betere organische rankings, wat resulteert in nog meer klikken naar uw site.

Neem geen genoegen met gemiddelde CTR’s. Wees een eenhoorn tussen een zee van ezels! Verhoog uw organische CTR’s en engagement rates! Begin nu met optimaliseren!

Tips en Nieuws

Als iemand je zoekmachine optimalisatie garanties biedt, ren dan zo snel mogelijk weg. Er zijn geen garanties in SEO, tenzij je toevallig Google bezit (in dat geval: Hoi Sergey / Larry! Bedankt voor het langskomen!).

Er zijn ontelbare factoren die de ranking in zoekmachines kunnen beïnvloeden. En, realistisch gezien, zouden de meeste sites hun inspanningen moeten richten op traditionele SEO voordat ze niet-traditionele technieken als dé boost CTR verhogen gaan gebruiken.

Ok, geen garanties. Maar het werkt wel, toch?

Hoewel backlinks en content de dominante factor blijven bij SEO, lijkt Google zich de laatste jaren meer te richten op feedbacksignalen van gebruikers, zoals betrokkenheid, retentie en bouncepercentages.

Wij geloven dat Google zich zal blijven verwijderen van externe signalen zoals backlinks en zich meer zal richten op signalen over gebruikerservaring. Dit lijkt al te zijn gebeurd met YouTube. YouTube-video’s werden vroeger gerangschikt op basis van duimpjes omhoog, het aantal views en commentaren, maar nu draait het allemaal om gebruikerservaring en engagement. Als iemand de video meteen weer verlaat, scoort hij lager. Kijken ze de volledige video, dan scoort hij hoger. Wij geloven dat dezelfde dingen worden toegepast in de SERPs (zoekmachine resultaten pagina’s).

Het bewijs dat CTR een Ranking Factor is!

Maar belangrijker nog, we kunnen wijzen op grote hoeveelheden bewijs dat Google CTR gebruikt als een ranking factor, en SerpClix case studies die de waarde van onze service hebben aangetoond.